Notícia |
Tendències

Llibre Arquitectura des de casa. Cròniques del confinament març-maig 2020

L'Escola Sert ha publicat el llibre Arquitectura des de casa que teniu disponible en format PDF. Es tracta del recopilatori dels articles apareguts a la web des de l'inici del confinament pel Covid-19. Si no els heu llegit és una bona oportunitat per fer-ho; i si ja ho heu fet, tornar a ells segur que us dóna una millor visió en conjunt dels temes tractats.

El record d'aquest 2020 estarà marcat pel confinament a què ens ha obligat el Covid-19. Segur que ens ha canviat com a persones i com a societat. Les imatges de carrers deserts i els dies tancats a casa nostra ens han fet reflexionar a tots. Ha estat una introspecció útil, lluny del soroll mediàtic i de la vertiginosa actualitat que desfilava davant nostre.

Des del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya i l'Escola Sert hem volgut donar sortida a tot aquest procés de reflexió amb el llibre Arquitectura des de casa. Aquesta publicació digital és una mirada àmplia i oberta a l'arquitectura entesa com a art integrador que dóna unitat a un coneixement creuat. La lectura d'aquests textos pot ajudar a comprendre i assumir millor l'experiència viscuda i, conseqüentment, aprofitar els aprenentatges per a afrontar els canvis futurs.

Els quinze articles que hem publicat a les darreres setmanes queden agrupats en els següents temes: la casa, la ciutat, el paisatge i la naturalesa, l'art i la cultura i, per últim, els aprenentatges.

Us convidem a llegir les cròniques d'aquest confinament que componen Arquitectura des de casa. Podeu descarregar el PDF des de Issuu.

Comparteix el teu comentari i participa a la conversa

Les teves dades es mantenen privades i no es mostren públicament.
L'enviament de comentaris es modera, de manera que no apareixen immediatament.