Arquitectos hablando alrededor de una mesa

Curs | Com incrementar el valor dels meus productes / serveis: Innovació

Els arquitectes tenen un ADN creatiu, són curiosos, amb ganes d'aprendre, d'observar, d'aportar noves solucions a nous problemes. Amb metodologia transformarem la creativitat en innovació escalable que aporti valor i diferenciació al seu treball.

Aquesta formació equival al Mòdul 8 del Curs La direcció híbrida als estudis d’arquitectura: Creativitat + Empresa.

Lloc: Escola Sert | Carrer Arcs, 1-3. 08002. Barcelona
Dates:
Modalitat: Presencial i en línia
Direcció: Carlos Coloma
Idioma: Castellà
Horaris: Dijous de 15:00 a 19:00 h

Els arquitectes sempre hem innovat, però ho hem fet en un projecte determinat. En aquesta sessió us mostrarem una metodologia per innovar de manera escalable. El nostre objectiu és que la pugueu vendre com a avantatge competitiu del nostre estudi d'arquitectura.

• Aprendre a innovar de manera escalable
  • Fer de la innovació un avantatge competitiu

Contingut

• Definició de la innovació perquè sigui escalable
  • Fases de la innovació: Cultura de despatx, Metodologia, Anàlisi, Disseny, Pilot i Pla de llançament.
  • Exemples d‟innovació en estudis d‟arquitectura
  • Com mesurar l'impacte de la innovació al meu estudi
  • Exercici pràctic en grup: llançament de producte/servei.

Destinataris

• Responsables d'estudis d'arquitectura que vulguin evolucionar amb el mercat i adaptar-se amb èxit als nous escenaris per aconseguir incrementar els ingressos.
  • Arquitectes que vulguin millorar la manera d'exercir la professió des del punt de vista empresarial per aconseguir una estabilitat en els ingressos.

• Format: Presencial i online
  • Criteris d'exposició: Participativa.
  • Estructura de les sessions: El curs és desenvoluparà en 4 hores (1 sessió). Aquest comptarà amb: 1) Introducció dels conceptes clau 2) Exemple real anònim 3) Exercici pràctic en grup
  • Casos pràctics: Participativa i pràctica, es treballaran exemples reals d'estudis d'arquitectura (learning by doing).
  • Sistema d'avaluació: Seguiment personalitzat, s'atendran les preguntes i dubtes en grup o individualment.

Aprendre una metodologia per innovar i que aquesta innovació la puguem aplicar als projectes constituint un valor diferenciador del nostre estudi.

Temari detallat

• Definició de la innovació perquè sigui escalable
  • Exemples d‟innovació en estudis d‟arquitectura
  • Com mesurar l'impacte de la innovació al meu estudi
  • Exercici pràctic en grup: llançament de producte/servei.
Preu general

Informa’t de les condicions d’inscripció i matriculació aquí.

Si vols finançar la teva formació amb el Préstec formació Sert, contacta amb barcelona@arquia.es o truca al 93 4826850.