Sesión participativa configuración del Curso de Arquitectura Social Escola Sert

Horari: 17: 00 a 19:00
Cost: 0 €

Una sessió col·laborativa

Sessió participativa i de cooperació durant la qual es presentarà i es co-dissenyarà, amb ajuda de tots els assistents, la part pràctica del Curs d'Arquitectura Social.

La pràctica té a veure amb la revisió del catàleg de patrimoni de la ciutat de Barcelona i la portarem a terme amb la participació de diferents agents.

Comptarem amb la presència de la directora del curs, l'arquitecta i urbanista Iztiar González, especialitzada en decreixement urbà, optimització d'habitatges públics, rehabilitació de centres històrics urbans i d'edificacions en el medi rural.

Així mateix, estaran presents els coordinadors de l'Escola Sert per a poder resoldre dubtes de caràcter més administratiu, de funcionament del centre i/o de matriculació.

Arquitectura social: cooperació ciutadana i resolució de conflictes

La finalitat del Curs d'Arquitectura Social de l'Escola Sert és aconseguir formar a professionals que garanteixin la qualitat dels processos de transformació territorial i resolguin els conflictes amb tècniques per a la construcció d'espais de cooperació entre professionals, administració i ciutadania.

El programa va dirigit a:

• Estudiants i professionals de l’arquitectura, l’urbanisme i l’obra pública.
  • Professionals de l’administració pública.
  • Activistes veïnals o territorials.
  • Professionals de la participació i dels processos de mediació i resolució de conflictes.
  • Educadors socials i agents d’intervenció en l’espai públic.
  • Totes les persones que vulguin aprendre tècniques per a la millora de la transparència i qualitat democràtica dels processos d’intervenció territorial i urbana.

Curs Arquitectura social. Cooperació Ciutadana i Resolució de Conflictes en el Territori.