Entrevista de trabajo Escola Sert COAC
Ocupació |

Conferència | Com preparar una entrevista de feina (Ajornada)

Adreça: Escola Sert | Carrer Arcs 1, 5ª planta
Localització: Barcelona
Data d'inici: 28 Mai 2020
Horari: 10:00 a 12:00h

Aprèn a afrontar amb èxit una entrevista de feina (Ajornada)

L'entrevista de feina resulta un moment decisiu en els processos de selecció. Conèixer en profunditat per a què serveix, quines formes adopta i què valoren les organitzacions, augmenta les possibilitats d'èxit i redueix l'angoixa.

Saps com preparar una entrevista de feina? T'agradaria conèixer els diferents tipus d'entrevista amb els quals et pots trobar en un procés de selecció? Inscriu-te i t'ajudarem a analitzar el tipus de preguntes et pots trobar en una entrevista de feina i com respondre-les amb èxit.

Jornada gratuïta per a arquitectes col·legiats del COAC que estiguin inscrits a la Borsa de Treball i que estiguin en cerca activa d'ocupació. Hi haurà un component d'assessorament personalitzat.

Docent: Psicotec (Barcelona Activa)

Empresa Col·laboradora