Oferta formativa

Els màsters, postgraus i cursos de l’Escola Sert són la millor manera de créixer en la teva carrera professional. Estan orientats a donar la millor formació per a arquitectes, urbanistes, dissenyadors i tècnics de l’àmbit de l’arquitectura i la construcció. Són flexibles i s’adapten a les teves necessitats: classes en línia o presencials, formació gratuïta i sessions a les nostres diverses seus.

Si busques una oferta d’estudis d’arquitectura, a l’Escola Sert hi trobaràs programes relacionats amb els àmbits d’Edificació i Rehabilitació, Gestió i Direcció, Territori i Urbanisme, Software i Eines, i qualsevol aspecte relacionat amb els reptes de futur de l’arquitectura professional. Descarrega el calendari amb els nostres cursos, postgraus i màsters aquí.

Filtra per
Tipus Programa