Portada treball guia salut
Treball d'estudiants

Guia per una casa i una vida més saludables

Irene Rodríguez i Anna Giribets

Treball fet per Irene Rodríguez i Anna Giribets dins del postgrau en Arquitectura i Salut. És una guia resumida per a tots els públics per a promoure la salut ambiental a les nostres cases.

Irene Rodríguez i Anna Giribets
Màsters i Postgraus
2020-2021
Edificació i rehabilitació

Existeixen estudis que determinen que, actualment, la majoria de les persones passen entre el 80 i el 90% del seu temps en espais interiors, entre l'habitatge i l'espai de treball. La pandèmia ha forçat al fet que el teletreball sigui una opció majoritària per a aquelles activitats que no requereixin presència física. Així que les persones passen moltes més hores en els seus habitatges i aquestes esdevenen espais interiors amb major permanència. Per aquests motius, el present treball vol ser una eina de divulgació que pugui arribar a com més gent millor, per a donar a conèixer opcions de vida i hàbits més saludables, fàcils d'aplicar en el nostre dia a dia i que contribueixin a millorar la nostra salut i la de les nostres llars.

Altres projectes d'estudiants
Proyecto Hospital Urbano Poblenou Escola Sert