Curso eficiencia energética y acondicionamiento acústico Escola Sert
Formació Online

Curs | Solucions energètiques òptimes per a l'habitatge sostenible (5na ED)

El contingut permetrà als professionals arquitectes adaptar els seus criteris d’acord amb els estàndards d’edificis de consum d’energia quasi nul als quals es refereix la Directiva 2010/31 de la Unió Europea.

Localización: Demarcació de Girona del Coac, Pl. Catedral, 8 Girona
Fechas: -
Modalidad: Online
Dirección: Alto Standing
Duración: 8 h.
Idioma: Català
Horarios: Dijous i divendres de 10:00 a 14:00
Presentación

Hàbitat Sostenible Girona és una plataforma d’empreses associades en projectes de comunicació amb l’objectiu de col·laborar i fomentar l’estudi i la implementació de solucions per a l’optimització d’energia i adaptació a l’entorn natural d’habitatges sostenibles.

El curs, de dues sessions de quatre hores, comprèn els aspectes d’embolcall, fusteria, climatització i hermeticitat.

El curs té com a objectiu dotar els professionals arquitectes col·legiats d’eines tècniques i metodològiques per a la implementació de solucions d'optimització energètica en projectes d’habitatges unifamiliars o promocions d’habitatges múltiples, tant en l’àmbit particular com en el comercial.

Dijous 23 de març - CURS HÀBITAT SOSTENIBLE ( jornada 1)

.Protelec  -  Habitatge passiu
.Drim Medi Ambient  -  Paisatgisme
.Maxmadera  - Estructures de Fusta

Divendres 24 de març - CURS HÀBITAT SOSTENIBLE ( jornada 2)

Llars de Foc Valls  - Llars de Foc
Fusteria Agustí i Fill  - Tancaments
Jordi Rubirola  - Jardineria

Precios y registro
Preu general
COAC quota bàsica | Entitats amb conveni
COAC Jove
COAC quota complementària

Informa’t de les condicions d’inscripció i matriculació aquí.

Si vols finançar la teva formació amb el Préstec formació Sert, contacta amb barcelona@arquia.es o truca al 93 4826850.

Amb la col.laboració d’Alto Standing