Curso Gestión despachos Escola Sert
Formació Online

Curs | La gestió empresarial del despatx professional

Curs sobre com una gestió empresarial dels nostres despatxos professionals constituirà la clau de l'èxit dels nostres estudis, permetent una millor organització i uns millors resultats.

Lloc: Online
Modalitat: Online
Direcció: José Antonio Bernáldez Balado
Idioma: Castellà
Horaris: Dimarts de 10:00h a 13:00h

La gestió empresarial s'ha convertit en l'eina utilitzada pels despatxos professionals que han sobresortit sobre la resta i que millor han capejat les èpoques de rescissió.

En un entorn professional cada vegada més competitiu, ser capaç de gestionar un bon equip, obtenir una major rendibilitat, aprofitar els avantatges fiscals que ens ofereix la llei, diferenciar-se amb una bona estratègia de màrqueting i aplicar uns processos administratius que facilitin la tasca del despatx és jugar amb un avantatge que no podem desaprofitar.

En aquest curs estudiarem les cinc àrees que entenem piloten la gestió d'un despatx:

• L'equip
  • La gestió financera
  • El màrqueting i la comunicació
  • Les aplicacions informàtiques i les noves tecnologies
  • Els processos administratius

Un control d'aquestes cinc àrees constituiran la clau de l'èxit de qualsevol despatx professional.

.

Proporcionar el titular del despatx o gerent del mateix de les claus indispensables per a la gestió d'un despatx, aplicant criteris empresarials que permetin una millor organització, obtenint millors resultats.

Destinataris

Titulars del despatx o responsables de la gestió d'aquest.

• Format: On line
  • Criteris d'exposició: Xerrada teòrica sobre casos eminentment pràctics de gestió
  • Estructura de les sessions: Quatre dies de 3 hores per sessió

L'assistent haurà pres consciència de la necessitat d'aplicar una gestió empresarial al seu despatx i tindrà els coneixements necessaris per aprofundir, a posteriori, en aquelles àrees que consideri necessàries.

1. 1. Introducció. Presentació del despatx professional com a activitat empresarial.
    • Les cinc palanques de canvi i l'estratègia empresarial.
  2. 2. Aspectes legals de l'activitat professional. Les diferents opcions de l'exercici professional: autònom i / o societat professional.
    • La fiscalitat de l'arquitecte.
    • La gestió financera del despatx i l'anàlisi de la rendibilitat.
  3. 3. La gestió de l'equip, amb anàlisi de temes com la contractació, les diferents formes de retribució, la formació, la coordinació, la delegació de tasques, estructures organitzatives, etc.
  4. 4. La política de col·laboracions.
  5. 5. Les experiències internacionals.
  6. 6.. El màrqueting, la comunicació.
  7. 7. Els processos administratius. Aplicacions informàtiques.
  8. 8. El DAFO i el pla d'acció del nostre despatx.
  9. 9. El final de la vida professional.
  10. 10. Anàlisi final. La nova visió del despatx.
Direcció i Professorat

Gaudeix d'una beca si et fas delegat/da!

Exerceix de nexe entre l'escola, els docents i els teus companys i gaudeix d'una important beca per desenvolupar aquestes tasques.

Preu general
Col·legiats/des i Entitats col·laboradores
COAC Estudiant
Col·legiats/des amb Serveis complementaris contractats

Informa’t de les condicions d’inscripció i matriculació aquí.

Si vols financiar la teva formació amb el PRÈSTEC FORMACIÓ SERT, contacta amb barcelona@arquia.es o truca al 93 4826850.

Fes-nos la teva consulta
This form is not available