(Imatge: Pexels)

Formació

Nova promoció 50% de descompte en la matrícula del segon curs

Matricula’t ara en qualsevol postgrau de l’Escola Sert i obtindràs un gran descompte en la matrícula del pròxim curs.

Mai no és tard per aprendre coses noves. L’Escola Sert llança una promoció per tal que et puguis beneficiar de tot el ventall que el COAC programarà aquest 2023.

L’Escola Sert presenta una variada oferta de formació especialitzada; cursos i postgraus sobre edificació i rehabilitació, gestió i direcció, territori i urbanisme o software i eines, entre altres aspectes, per augmentar els teus coneixements i mantenir-te al dia de tota l’actualitat relacionada amb l’arquitectura.

La promoció serà vàlida fins al 15 de febrer de 2023, amb un 50% de descompte màxim en el preu de la següent matrícula de qualsevol curs si t’apuntes ara en algun dels nostres postgraus.

Inscriu-te! A què estàs esperant?

Si tens qualsevol dubte o desitges més informació pots contactar amb nosaltres a info@escolasert.com.

Condició de la promoció

Aplicació d’un descompte de màxim un 50% (inclòs el descompte per col·legiació) en la matrícula de qualsevol curs de l’any natural 2023 a tots aquells que formalitzin la matrícula a un postgrau de l’Escola Sert (excepte el postgrau d'Especialització en Administració pública per a tècnics i arquitectes 2022/23 - Preparació d'oposicions públiques per a arquitecte superior 3a edició).

Final de promoció: 15 de febrer de 2023