Les vacances són un moment perfecte per repassar les novetats que hem preparat per al nou curs i apuntar-te a les més indicades pels teus interessos (FP).

Formació

L'Escola Sert tanca per vacances del 12 al 23 d'agost

A l'Escola Sert ens prenem uns dies de vacances, però no desconnectem del tot. Podeu continuar contactant amb nosaltres a través del correu electrònic i l'operativa en línia de la nostra oferta formativa (cursos, màsters i postgraus) continua disponible.

Ens prenem uns dies de vacances, per això l'Escola Sert tancarà entre els dies 12 i 23 d'agost. Podeu enviar-nos mails a info@escolasert.com i tindreu resposta quan tornem del nostre descans estival.

De tota manera, durant aquests dies de vacances, les matriculacions en línia en els nostres màsters, postgraus i cursos continuen operatives.

També us proposem alguns dels millors temes que hem publicat recentment en el nostre blog Perspectiva per si voleu aprofitar les estones lliures d'aquest estiu per a gaudir d'un bon article sobre arquitectura:

1. La irrupció de la inteligència artificial (IA) als renders d'arquitectura
  2. LaMercedes, un ecodistricte on la sostenibilitat és la pedra angular
  3. Arquitectura virtual? És l'hora del metavers i de la Intel.ligència Artificial
  4. 5 lectures importants sobre descarbonització i arquitectura
  5. Arquitectes sènior, veus respectades amb molt a dir
  6. Taxonomia europea, el pilar del marc de finançament sostenible de la UE
  7. Resiliència i regeneració: estratègies per cuidar els recursos hídrics
  8. Un bon arquitecte ha de ser un gran comunicador
  9. Narrativa urbana: explicar un projecte és tan important com construir-lo
  10. Per què cal superar el concepte de bioconstrucció

Us desitgem unes molt bones vacances. Us esperem a la tornada per a oferir-vos la millor oferta formativa que us ajudi a continuar progressant en les vostres carreres en el sector de l'arquitectura.

Ens trobem a partir del 24 d'agost!