arquitecte arquitectura planol
Formació Online
Jornades

Jornada sobre el procés d'estabilització dels arquitectes interins que treballen a l'administració

Des de l'Escola de formació del col·legi d'arquitectes de Catalunya (Escola Sert) i l'Agrupació d'Arquitectes al servei de l'administració pública (AASAP) volem organitzar una petita jornada informativa sobre el procés d'estabilització dels arquitectes interins que treballen a l'administració.

Localización: Sala Rafael Masó de la Demarcació de Girona del Coac, Pl. Catedral, 8 Girona
Fechas:
Modalidad: Presencial i en línia
Dirección: Xavier Ludevid i Massana, arquitecte, president de l'Agrupació d'arquitectes al servei de l'administració pública (AASAP) del COAC.
Duración: 5h.
Idioma: Català
Horarios: de 9:30 a 14:30

ESPECIFICACIONS

Aquest és un tema que preocupa moltíssim als i les arquitectes de l'administració i voldríem informar-los de com estan les coses i què es pot aconsellar fer per mirar de que el procés sigui el menys traumàtic possible.

Es tracta d’una jornada de matí, el dia dimecres 6 de juliol de 2022, amb dues xerrades i una taula rodona per fer preguntes.

El format serà presencial des de la Seu del COAC de Girona i per videoconferència, perquè pugui participar tots els/les arquitectes que vulguin de Catalunya. Es gravarà perquè es pugui veure en diferit per aquelles persones que no puguin estar en directe.

PROGRAMA

Jornada:  El procés d'estabilització dels arquitectes interins que treballen a l'administració. On som ?

Guió de la Jornada:

Dimecres 6 de juliol de 2022

9,00 Benvinguda i Presentació de la jornada.

9,30-11,00 Primera Xerrada:  Aspectes generals dels processos d’estabilització 2022-2024.

Cristian Armadàs i Sabaté. Advocat, Assessor jurídic de la Diputació de Barcelona. Tutor de l’UOC. Docent a l’EAPC i professor universitari de l’UAB.

11,00-11,30 Pausa Cafè.

11,30- 13 Segona Xerrada:   Bases reguladores dels processos selectius d’estabilització, possibles regulacions i efectes en la seva tramitació.

Victor Laspalas Zanuy. Advocat, Serveis Jurídics de l’Ajuntament de Vilafranca del Penedès. Formador l’EAPC, professor col·laborador UOC i professor associat de la UB.

13,00 Taula Rodona de preguntes dels participants.

14’30 Cloenda de la Jornada.

Precios y registro
Preu General
gratuït
Col·legiats/des i socis de l'Agrupació AASAP
gratuït

Indicar la teva opció de preu en el requadre ‘Observacions’ a l’hora de fer la inscripció.

Informa’t de les condicions d’inscripció i matriculació aquí.

Fes-nos la teva consulta
This form is not available