Foto de Gisela Steiger

• Especialització Interiorisme IED
  • Postgrau Disseny Gràfic UAB

__

Arquitecta Superior col·legiada i Màster en Il·luminació Arquitecte tècnica per la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC Tech School). Sòcia fundadora de The Light Squad Studio.

Ha desenvolupat la seva carrera més recent com arquitecta dins de l’àrea d’ il·luminació, especialitzant-se en Retail i Visual Merchandising, col·laborant amb els estudis d’arquitectura i enginyeria més importants de Barcelona. Dirigeix el seu propi estudi a Barcelona amb la María Asia Sierra, en el que desenvolupen projectes d’ il·luminació de mitjana i gran escala, principalment hosteleria, retail i residencial d’alt standing.  Combina la pràctica professional amb l’activitat docent en diverses Universitats i escriu de forma habitual en diferents revistes especialitzades del sector.

És Co-directora del curs Diseny d’il·luminació per a arquitectes de l’Escola SERT del COAC, membre de la Junta Directiva de la APDI (Asociació Professional de Disenyadors d’ Il·luminació), sòcia del Retail Design Institute, forma part del Grup de Treball Retail del COAC (Col·legi d’Arquitectes) i eé membre actiu del Clúster d’ Il·luminació CICAT.