Sessions Sert retail Escola Sert
Jornades
Formació Gratuïta

Sessions Sert | Why retail?

Jornada durant la qual s'explicarà la relació entre arquitectura i retail. Descobreix el paper dels arquitectes en la construcció de locals comercials.

Lloc: Tortosa | COAC Ebre. Carrer Berenguer IV, 26 Pral.
Dates:
Modalitat: Presencial
Direcció: Nieves Fernández | Miquel Àngel Julià
Idioma: Català i Castellà
Horaris: 17.30 a 19.30 h

Una jornada atractiva on s'explican els punts forts i en comú entre l'arquitectura, els equipaments comercials i diferents tipologies de punt de venda, a més de les característiques pròpies dels mateixos.

Fent una breu reflexió creuada amb el públic sobre el recorregut que ha tingut el Retail dins de la nostra disciplina, analitzant casos d'èxit i arquitectes dedicats a aquesta especialitat. Mostrant el com, l'arquitecte, gràcies a la seva formació tècnica i la seva visió estratègica, pot treballar en qualsevol fase de la cadena de valor, des de la conceptualització i el disseny, passant per la implementació, fins a la construcció i més enllà en la dinamització d'una botiga.

El Retail és un sector en que la necessitat d'una visió transdisciplinar de l'arquitecte és evident.

Objectiu

• Donar a conèixer la relació existent entre Retail i Arquitectura.
  • Fer una revisió crítica de les relacions entre arquitectura i retail, des de la seva massificació a partir del Moviment Modern.
  • Analitzar casos pràctics d'arquitectes destacats fent Retail.
  • Donar a conèixer el paper crucial de l'arquitecte des del principi del desenvolupament del projecte. On pot aportar un valor important al costat d'un perfil de creatiu d'agència.
  • Les empreses han de conèixer a l'arquitecte en aquest paper. L'arquitecte està capacitat tant per a les fases de conceptualització i disseny, com implementació, project management, construcció, facility management...

Jornada dirigida a arquitectes interessats en el món retail i a totes les fases d'un projecte de retail.

Ponents

Nieves Fernández, Arquitecta superior en la ETSAM. Curs d'especialización en instalacions efímeres
Pablo Soto, Lic. Arquitectura, Mtr. Marketing, Dea Doctorado, Autor
Miquel Àngel Julià, coordinador del Grup de Treball de Retail del COAC.

A la vegada, entre el públic hi participaran docents dels cursos i membres del grup de treball de Retail per a que a través d'una conversa creuada, millorem el contingut de la jornada i ens permeti detectar les inquietuds dels futurs alumnes.

Material relacionat

Article L'arquitectura i el retail: el repte de projectar una experiència única per al consumidor.

Preu general
Col·legiats COAC | COAC jove

Informa’t de les condicions d’inscripció i matriculació aquí.