bim
Formació Online
Jornades

Sessió Sert: Eines de representació i de gestió del projecte: BIM

Hi ha una gran varietat d’eines que es poden i s’han de fer servir en entorns de BIM. No obstant, els i les arquitectes sovint només coneixen les eines de modelat, la qual cosa limita l’aprofitament que poden fer d’aquesta metodologia.

Lloc: Streaming
Dates:
Modalitat: Online
Direcció: Eloi Coloma Picó
Horaris: 17:00 -18:30

En aquesta xerrada explicarem els diferents tipus de softwares de l’entorn BIM que hi ha per als diferents usos (softwares per a modelat, per a la revisió i control del projecte, per a càlcul i simulació, per a la gestió del projecte, per a la gestió de l’actiu, per a la coordinació i per a entorns de col·laboració). Explicarem doncs, l’ecosistema del software per a BIM i com escollir els softwares adequats.

• Conèixer els softwares que s’utilitzen per al desenvolupament i gestió de projectes amb BIM i diferenciar-los per els seus usos.
  • Saber escollir els diferents tipus d’eines BIM en funció de les característiques de cada despatx o projecte.

A qui va adreçat?

Arquitectes interessats en conèixer les diferents eines BIM que hi ha per al desenvolupament i gestió d’un projecte i que necessitin eines BIM més enllà de les eines de modelat i representació arquitectònica.

Fes-nos la teva consulta
This form is not available