Visado colegial Escola Sert
Jornades
Formació Gratuïta

Jornada professional: el visat telemàtic i els documents del projecte

Farem un repàs dels documents necessaris pel visat, les eines del Coac, la preparació del pdf, la seva presentació telemàtica i farem un repàs dels documents que composen el Projecte Bàsic i el Projecte Executiu. També farem un resum dels principals errors que provoquen el retorn dels projectes presentats.

Lloc: Sala Rafael Masó de la Demarcació de Girona del Coac
Dates:
Modalitat: Presencial
Direcció: Lurdes Ferran, Cap de servei de Visat de la Demarcació de Girona del Coac
Durada: 2 hores
Idioma: Català
Horaris: de 12:00 a 14:00 h.

Objectiu

Coneix quins són els treballs més habituals  i els documents de l’encàrrec professional que en formen part.

El projecte d’edificació  i el seu contingut.

Presentació de les eines disponibles del COAC per a la redacció de projectes.

Pel que fa al visat telemàtic, conèixer com preparar la documentació en PDF, quins programes es poden utilitzar,  com generar un PDF des de qualsevol programa, preparar les pàgines abans d’agrupar-les i muntar un fitxer PDF amb els seus marcadors.

Pel que fa a la tramitació telemàtica dels expedients: introducció al PORTAL DE TRÀMITS del COAC i els tràmits que es poden realitzar, els estats dels expedients i la seva visualització en el portal de tràmits, signatura electrònica i verificació amb SMS, Obertura d’un expedient, generació de la fitxa de característiques i enviament de documents PDF i documents de tipus formulari.

Part 1:    -      Tipus de treballs

• Documents de l’encàrrec professional.
  • Projecte d’edificació
  • Eines COAC per a al redacció de projecte
  • Llibre d’ordres digital

Part 2:

La digitalització total dels expedients de visat permet que  després de 15 anys de posada en marxa del visat telemàtic, tots els arquitectes puguin organitzar-se el seu propi arxiu digital, amb la documentació dels seus projectes ordenada en fitxers PDF, facilitant així la gestió d’arxiu.

•  Preparació de la documentació en PDF
  • Tramitació telemàtica al PORTAL DE TRÀMITS del COAC
  • Exemple de Visat d’un nou expedient

Part 3:    -        Repàs de la documentació del Projecte Bàsic i del Projecte Executiu,

Part 4:    -        Motius de retenció més habituals dels expedients

Preu general
gratuït

Informa’t de les condicions d’inscripció i matriculació aquí.

Si vols finançar la teva formació amb el Préstec formació Sert, contacta amb barcelona@arquia.es o truca al 93 4826850.

Amb la col·laboració de: