Curso Gestión de Tesorería en Despachos de Arquitectura Escola Sert
Formació Online

Curs | Introducció a la Gestió de Tresoreria en Despatxos d’Arquitectura

Inscriu-te en el nostre curs sobre Gestió de la Tresoreria d'un Despatx d'Arquitectura i aprèn a manejar adequadament la liquiditat de la teva empresa.

Modalitat: Online
Direcció: Diego Perdigón Aller
Horaris: Dimecres de 10:00 a 12:00h

La Gestió de la Tresoreria d'un Despatx d'Arquitectura consisteix en analitzar les implicacions (en termes de finançament i liquiditat) dels diversos projectes de l'entitat i la seva compatibilitat amb l'estructura de finançament i la situació dels mercats financers.

L'enfocament de liquiditat a curt termini es centra en la gestió de pagaments i cobraments, mentre que l'enfocament a mig i llarg termini es basa en la gestió financera del balanç consolidat, es a dir, l'excedent de tresoreria de l'activitat comercial.

Aquest curs se centrarà en la part que consisteixen en proporcionar una visió general dels productes d'estalvi i inversió més adequats per a les empreses, depenent de la seva situació patrimonial, la conjuntura econòmica i les seves expectatives futures.

A l'acabar el curs, els gerents i el director financer de l'empresa podran pendre decisions referents a com optimitzar l'excedent de tresoreria de les seves empreses.

Objectiu

Proporcionar una visió general dels productes d'estalvi i inversió més adequats per a les empreses, depenent de la seva situació patrimonial, la conjuntura econòmica i les seves expectatives futures.

A qui va dirigit

• Despatxos d'Arquitectura que vulguin rendibilitzar excedents de liquiditat.
  • Empresaris amb interès en aprofundir en els productes d'estalvi i inversió.
  • Gerents d'unitats de negoci i directors financers.
  • Professionals amb interès en actualitzar els seus coneixements en actius financers.

Format

Les sessions podran seguir-se presencialment o en streaming. L'aula virtual permet realitzar consultes via xat en directe i les sessions queden gravades per a poder visualitzar-les a posteriori.

Criteris d'exposició

Les sessions presencials s'impartiran en format ponència, on el docent exposarà els continguts de la seva sessió, interactuant amb els alumnes i resolent dubtes. S'aniran alternant casos més pràctics, on els alumnes exposaran les seves reflexions i solucions a problemes plantejats prèviament, amb l'objectiu de potenciar la metodologia “learning by doing”, on l'alumne aprèn a força d'enfrontar-se a problemes reals.

Estructura Sessions

El programa s'estructura en un curso de 12 hores. Als alumnes se'ls lliurarà un dossier amb tota la teoria i se'ls enviarà un correu amb tots els exercicis i exemples presentats a classe.

Sistema d'avaluació

Es donarà un certificat de assistència als alumnes que assisteixin a la totalitat de les sessions.

Un cop hagi finalitzat la formació, els alumnes han de ser capaços de:

Tenir una visió general dels productes d'estalvi i inversió més adequats per a les empreses, depenent de la seva situació patrimonial, la conjuntura econòmica i les seves expectatives futures.

Sessions proposades

4 sessions de 3 hores amb descans de 15 min. (1,5h + 1,5h).

Amb horari de tardes: 17:00 – 20:15 o Matins: 11:00 – 14:15

Mòdul 1 : els mercats financers (4h)

• Introducció als principals mercats financers.
  • Com afecten a l'activitat empresarial

Mòdul 2: els productes d'estalvi / inversió (4h)

• Dipòsits bancaris
  • Renda Fixa – Bons
  • Fons d'Inversió
  • Accions o altres valors

Mòdul 3: anàlisis d’inversions (4h)

• Projecció d'una cartera de bons amb diferents venciments, ràtings i divises
  • Simulació d'una cartera de fons d'inversió amb diferents nivells de risc
Preu General
170,60 €
183,30 €
146,25 €

Si vols financiar la teva formació amb el PRÈSTEC FORMACIÓ SERT, contacta amb barcelona@arquia.es o truca al 93 4826850.

Fes-nos la teva consulta
This form is not available