Curso El verde en los edificios Escola Sert
Formació Online

Curs | El verd en el edificis

El verd a les cobertes, en els murs i en els interiors són elements clau per aconseguir ciutats més verdes i sostenibles. Com millora la nostra qualitat de vida? Quina incidència té en la nostra salut?

Lloc: Barcelona - Carrer Arcs 1, 5ª planta
Dates: -
Modalitat: Presencial i en línia
Direcció: Toni Solanas
Idioma: Català i Castellà
Horaris: Dijous de 10.00 a 14.00h

Els alumnes us endinsareu en els beneficis que el verd té en la millora de la salut, en el canvi climàtic, l'efecte illa de calor i a com contribuir a millorar les ciutats del futur.

El curs s'estructura en tres formacions teòriques i una de pràctica que inclou una visita.

Competències

• Valorar els beneficis de les cobertes verdes per millorar la sostenibilitat i eficiència energètica de la ciutat futura.

• Conèixer l'impacte de les plantes a la ciutat com a recurs per incrementar la qualitat de vida, la millora de la salut i la seva repercussió en el canvi climàtic i l’efecte illa de calor.

Article relacionat

París està construint l'hort urbà més gran del món (https://www.ara.cat/internacional/Paris-hort-urba-mes-gran-mon_0_2291170867.html)

El curs s'estructurarà en 3 sessions teòriques i una sessió pràctica (inclou una visita):

1. El verd i l’impacte sobre la salut i sobre el canvi climàtic.
  2. El verd a cobertes: Tipus i característiques.
  3. Potencial de verd a les cobertes de Barcelona.
  4. El manteniment del verd.
  5. El verd en murs.
  6. Els biòtops, que són?
Direcció i Professorat
Entitats Relacionades
Preus i matrícula
Preu general
256 €
Entitats amb conveni
224 €
COAC quota bàsica | COAC Jove
224 € | 240 €
COAC quota complementària
192 €

Aquests preus tenen un 20% de descompte per formar part de la programació de l’Escola d’Estiu 2019.

Indica la teva opció de preu en el requadre ‘Observacions’ a l’hora de fer la inscripció.

Vols obtenir una beca per aquest programa? Sigues delegat de curs, tens tota la informació aquí. Indica-ho a 'Observacions' a l'hora de fer la inscripció.

Informa’t de les condicions d’inscripció i matriculació aquí.

Demana Informació
This form is not available