Curso sobre herramientas digitales para arquitectos Escola Sert
Formació Online

Curs | Eines digitals per millorar la feina de l'arquitecte

Descobreix i aprèn a utilitzar l'ampli ventall d'eines digitals que faciliten el treball d'enginyers i arquitectes.

Lloc: Barcelona - Carrer Arcs 1, 5ª planta
Modalitat: Presencial i en línia
Direcció: Miquel Turné
Idioma: Català i Castellà
Horaris: Dijous de 16h a 20h

La finalitat d'aquest curs és donar diverses eines gratuïtes que permetin agilitzar i millorar el treball dels arquitectes, ja sigui a través de lloc web per quan estiguin al despatx, com d’aplicacions per a mòbils i tauletes per quan estiguin desplaçats a l’obra.

Eines digitals que faciliten la feina de l'arquitecte.

Donar diverses eines gratuïtes que permetin agilitzar i millorar el treball dels arquitectes, ja sigui a través de lloc web per quan estiguin al despatx, com d’aplicacions per a mòbils i tauletes per quan estiguin desplaçats a l’obra.

1era sessió -  12/04/2018

Eines online per a arquitectes:

Conjunt d’eines disponibles gratuïtament per al facilitar el treball dels arquitectes. Com que la feina dels arquitectes es molt variada, permet tenir una visió amplia de qualsevol necessitat. Tots els recursos son gratuïts.

• Informació geogràfica
  • Processament de la informació
  • Conversió de documentació a editable
  • Bancs gratuïts de creació
  • Bancs gratuïts d’informació arquitectònica
  • Banc de productes arquitectònics
  • Compartició d’informació entre professionals i despatxos.
  • Backup online
  • Enviament únic de molta informació o molt pesada

Per aprofitar al màxim aquesta primera sessió és imprescindible que cada alumne vingui amb el seu ordinador portàtil.

2ona sessió - 19/04/2018

Aplicacions mòbils per a arquitectes:

Per quan estem desplaçats a la l’obra o al punt de presa de dades. Algunes son més indicades per mòbils i altres per tabletes. Ens permeten prendre les dades directament amb el dispositiu mòbil. L’arxiu de sortida pot ser descarregat per cable, mail o enviar‐lo al núvol.

• Tractament de plànols i creació de detalls. Per quan es prenen plànols directament a l’obra / Es modifiquen plànols en obra
  • Detalls d’obra. Realitzar un detall constructiu a l’obra a ma, que no es perdi en l'oblit. Que no es faci a una paret que acabarà enguixada o arrebossada. Que pugui ser inclòs en el llibre d’obres o a les actes d’obra
  • Traspàs d’informació entre ordinador i mòbil. Enviament de dades entre ordinadors i mòbils sense connexió física
  • Utilitzar les dades del mòbil per a la tauleta (Tethering). Com connectar la tauleta a través del WIFI per connectar a internet.

Les aplicacions explicades a la sessió i els exemples del docent es mostraran funcionant en dispositius android. Per aprofitar al màxim aquesta segona sessió és recomanable que cada alumne vingui amb el seu ordinador portàtil. També és recomanable que els dispositius disposin de prou memòria per a fer noves instal·lacions, que els sistemes operatius estiguin actualitzats i que, per a algunes aplicacions concretes, la capacitat de processament sigui prou elevada. Recordeu portar els dispositius amb prou bateria, i els carregadors si ho considereu necessari.

Direcció i Professorat
Preu general
128 €
Entitats amb conveni
112 €
COAC quota bàsica | COAC Jove
112 € | 120 €
COAC quota complementària
96 €

Indica la teva opció de preu en el requadre ‘Observacions’ a l’hora de fer la inscripció.

Informa’t de les condicions d’inscripció i matriculació aquí.

Demana Informació
This form is not available