Curso diseño web
Formació Online

Curs | De zero a web en 16 hores: crea i gestiona la teva pròpia pàgina web (2a edició)

Creació, desenvolupament i autogestió del mateix lloc web mitjançant el gestor de continguts web Wordpress. A més, s’oferiran recursos per a treballar material multimèdia i es treballaran conceptes per a posicionar millor el web en els motors de cerca.

Modalitat: Online
Direcció: Beatriz Guzmán
Durada: 1h + 16n
Idioma: Català
Horaris: Dimecres de 15 a 19, el primer dia de 15 a 16h

Qualsevol negoci o professional necessita un aparador, una imatge i una identitat pròpia. Aquesta identitat és clau si pensem també en totes les possibilitats que ofereix Internet.

I malgrat l'existència de les xarxes socials i d'altres opcions per aconseguir presencia digital, en l'àmbit professional tenir un lloc web propi, preparat i actualitzat per complir els nostres objectius empresarials pot ser la diferència entre el nostre èxit o el nostre fracàs en un entorn competitiu.

Aquest curs oferirà tots els recursos necessaris per tal que els alumnes siguin autònoms a l'hora de crear el seu propi lloc web. Per fer-ho, utilitzarem el gestor de continguts Wordpress, mitjançant el qual es podrà estructurar, dissenyar i omplir de contingut el lloc web. Alhora, ensenyarem a crear i modificar imatges i vídeos per adequar-los a l'entorn web. També es treballaran altres conceptes com: SEO, plugins, SEM, entre d'altres.+

El curs posarà el focus en la pràctica, alhora que es vagi presentant l'eina, s'anirà treballant en el lloc web.

L’objectiu principal és que al finalitzar el curs, tots els participants tinguin una pàgina web professional, construïda a mida i gestionada per ells mateixos, que sigui autogestionable i escalable.

Per aconseguir-lo tenim altres objectius molt concrets:

• Introduir als participants al panell de control dels registradors i mostrar totes les possibilitats que pot tenir un domini i un allotjament.
  • Conèixer el panell de control de Wordpress i totes les seves opcions a l’hora de crear un lloc web.
  • Treballar amb plugins com: Yoast, WPForms, Elementor, entre d’altres.
  • Aprendre conceptes bàsics de posicionament web i com treballar-los de manera constant per estar més ben posicionats als cercadors.

A qui va adreçat

• Arquitectes
  • Arquitectes tècnics
  • Enginyers
  • Personal de l'administració pública
  • Promoció privada i cooperativa
  • Professionals de la construcció

• Format: on-line.
  • Criteris d'exposició: participativa.
  • Casos pràctics: Metodologia 100% pràctica (Learning by doing).
  • Altres aspectes: Pel correcte seguiment del curs, és necessari donar d’alta un paquet de domini .cat + hosting. A la primera sessió d’1 hora de durada, s’efectuarà l’alta del paquet que té un cost de 60€ + IVA (72,60€) que haurà de pagar l’alumne de manera independent a la matrícula del curs i que li permetrà gaudir durant tot 1 any del domini i el hosting, necessaris per a la creació i manteniment de la pàgina web. A la sessió inicial, també s’explicarà tota la documentació (logos, fotos, documents i continguts) que és necessari tenir preparada per omplir de contingut real el web i aprofitar al màxim el curs.

Testimonis dels alumnes

"El curs ha fet realitat una inquietud de fa temps, però que mai es posava en marxa. Aquest curs ha anat perfecte per veure pas a pas, i sense por, com funciona i es crea una web; amb l'avantatge que es pot mantenir i modificar des del despatx." - Antoni Resina

“El curs m’ha permès adquirir les nocions bàsiques per poder crear la meva pròpia web i gestionar-ne jo mateix tots els continguts amb molta facilitat i sense tenir coneixements previs de programació ni de disseny web. Molt recomanable.” - Guillem Soler

Sessió inaugural (imprescindible - 16 de juny)

Presentació del curs, del professor, del panell de control del registrador i alta guiada del pack de domini .cat + hosting.

Sessions de classe / pràctiques

Instal·lació i presentació del Wordpress:

• Presentació dels diferents tipus de plantilles
  • Personalització de la plantilla
  • Anàlisi d'exemples de manera pràctica

Disseny del lloc web mitjançant el constructor web Elementor

• Creació de pàgines i entrades: gestió de continguts (personalitzat)
  • Creació dels menús

Treball amb diferents extensions o plugins

Introducció als diferents ginys

Creació de formularis de contacte

Treballar el SEO del web mitjançant YOAST

Direcció i Professorat

Projectes d'estudiants d'edicions anteriors

Preu General
Col·legiats/des i Entitats col·laboradores
252,87 €
COAC Estudiant
271,66 €
Col·legiats/des amb Serveis complementaris contractats
216,75 €

Si vols financiar la teva formació amb el PRÈSTEC FORMACIÓ SERT, contacta amb barcelona@arquia.es o truca al 93 482 68 50.

Fes-nos la teva consulta
This form is not available