Curso en rehabilitacion de instalaciones de la Escola Sert

Curs | Rehabilitació d'Instal·lacions

Les instal·lacions dels edificis, en concret, plantegen un profund dubte entre rehabilitació i substitució, juntament amb la complicació de la seva integració arquitectònica.

S’analitzaran els defectes més habituals en les principals instal·lacions dels edificis i els criteris per adequar les instal·lacions dels habitatges a les necessitats i requeriments actuals.

Lloc: Escola Sert | Carrer Arcs, 1-3. 08002. Barcelona
Modalitat: Presencial
Edició: 17a
Direcció: Maria Lluïsa Sánchez
Idioma: Català i Castellà
Horaris: Divendres de 9:30 a 13:30 i de 15:00 a 19:00

Dirigit a arquitectes, altres professionals i estudiants interessats a iniciar-se i aprofundir en l’exercici de la rehabilitació d’edificis.

Aquest curs forma part del Postgrau en Rehabilitació (correspon al mòdul 4 d'aquest programa). En cas que es vulgui obtenir el títol de Postgrau més endavant, es podria convalidar íntegrament aquesta formació i cursar la resta de mòduls.

Amb aquest curs els professionals de la rehabilitació adquiriran les competències necessàries per gestionar i controlar els objectius d’un projecte de rehabilitació, realitzar estudis de viabilitat i fer de mediadors per a un projecte de rehabilitació.

Sessió 1

• Introducció als diferents àmbits de la rehabilitació. Possibles encàrrecs
  • Criteris d’actuació segons la Legalitat i estat de les instal·lacions en rehabilitacions
  • Integració a l’arquitectura de les instal·lacions en edificis d’habitatges (I)
  • Normativa

Sessió 2

• Integració a l’arquitectura de les instal·lacions en edificis d’habitatges (II)
Preu General

Informa’t de les condicions d’inscripció i matriculació aquí.

Si vols finançar la teva formació amb el Préstec formació Sert, contacta amb barcelona@arquia.es o truca al 93 4826850.

Entitats col·laboradores