Joan Badia equipo docente Escola Sert COAC

Joan Badia Font

Arquitecte per la ETSAV des de l’any 1994, amb més de 25 anys d’experiència en urbanisme, tant des de l’Administració pública (Institut de Gestió Urbanística, Diputació de Barcelona) com des del sector privat. Director d’urbanisme de GMG Plans i projectes, SLP des de l’any 2004 on, juntament amb un equip professional pluridisciplinar format per arquitectes, geògrafs, enginyers i economistes, ha redactat instruments de planejament (plans parcials, plans de millora urbana, plans especials), de gestió urbanística (projectes de reparcel·lació, expropiacions) i altres estudis relacionats amb l’habitatge i la ciutat (plans locals d’habitatge, projectes integrals de barris, memòries socials).

Joan Badia Font també ha realitzat nombroses ponències relacionades amb l’urbanisme a la Diputació de Barcelona, a l’Escola d’Administració Pública, a la Diputació de Girona, a col·legis professionals, i a diversos ajuntaments.