Foto de Blesa i Aguilera

Francesc-Xavier Blesa i Aguilera

Arquitecte per l'ETSAB. PMP pel PMI. Va començar la seva carrera professional aviat, al primer curs de l'escola i des d'aleshores ja no deixa de treballar a oficines d'arquitectura ni tan sols amb el PFC. Treballa a oficines de càlcul d'estructures i d'informes pericials i fa grans promocions plurifamiliars.

Aviat comença a ocupar càrrecs de gestió en aquestes oficines. En sortir de l'escola obre despatx amb un amic i s’especialitzen en arquitectura esportiva, fan des de gran centres esportius privats fins a gimnasos urbans de gran cadenes multinacionals.

Se n’adona que gran part de la feina es basa en una bona gestió i comença a estudiar Project Management per tal de poder fer de manera professional el que ja feia de manera intuïtiva. Marxa un any a la Xina, a Shenzen, a una col·laboració xinesa catalana.

En tornar, va a Eivissa a fer de project manager, però aviat canvia cap a la vessant de l'Arquitectura gestionant un despatx amb una plantilla de 20 persones. Recentment obre oficina de Project Management enfocada exclusivament al residencial d'alt estanding (Norden Management).