Postgrado Rehabilitacion

Demarcació: Barcelona
Data d'inici: 20 Oct 2021
Horari: Dimecres de 17:00 a 18:00 h

Aquesta tardor, l’escola Sert realitzarà la 10ª edició del postgrau Rehabilitar des de l’Estructura, un recorregut per les diferents tècniques d'intervenció en rehabilitació edificatòria, avalat pel treball professional continuat dels professionals de l’ACE i l’IEE.

El postgrau, que és en un format online, està compost per 10 temes de diferent complexitat, agrupats en tres mòduls

El curs es realitza a través d’apunts i exercicis que els alumnes tenen al campus virtual. Al final de cada tema (10 en total) es fa una classe presencial (o en streaming) de correcció dels exercicis i resolució de consultes relacionades amb el temari estudiat.

Us convidem a la Sessió Informativa a càrrec del seu director Robert Brufau el proper 20 d’octubre de 17 a 18h.