Postgrau Arquitectura i Salud Escola Sert COAC
Edificació i rehabilitació |
Edificació i rehabilitació
Jornades

Sessió informativa | Postgrau d’arquitectura i salut: Aplicacions de la salut en l’arquitectura

Demarcació: Barcelona
Data d'inici: 30 Nov 2021
Durada: 2
Horari: Dimarts de 17:00 a 19:00 h

Us convidem el proper 30 de novembre de 17 a 19h a la presentació dels treballs representatius de les dues primeres edicions del Postgrau de l’escola Sert Arquitectura i Salut.

Cada vegada es més evident la relació que hi ha entre el disseny arquitectònic i la salut de les persones. A través de les presentacions de diferents treballs del postgrau d’arquitectura i salut veurem diverses aproximacions i aplicacions de la integració de la salut en l’arquitectura. Una lectura molt diversa, útil i necessària que ens apropa a aquesta font de coneixement.

• Guia per una casa i vida saludables. Anna Giribets i Irene Rodríguez (2ª ED)
  • Com optimitzar les ITES per integrar criteris de salut. Laura Choya (2ª ED)
  • Salut i eficiència energètica. Ana Tramontin (online) (2ª ED)
  • Naturalitzacio de l'espai comercial. Isabel Garcia Uceda (2ª ED)
  • Directrius de com incorporar el vector salut en els plans directors urbanístics redactats per l’INCASÒL. Núria Millan (1ª ED)
  • L’arquitectura al servei de les persones altament sensibles. Roser Ollé (1ª ED)

La sessió es farà presencial, amb aforament limitat a la sala Mirador del COAC i per streaming.