Presentación del Postgrado en Facility Management Escola Sert COAC

Durada: 2h
Horari: 17:00 a 19:00h

Presentem la setena edició del Postgrau de Facility Management

Jornada informativa durant la qual es presentarà el programa del Postgrau en Facility Management i s'aclariran tots els dubtes que els futurs alumnes tinguin sobre aquest tema.

Comptarem amb la presència dels dos directors del postgrau:

- Felipe Neri Gordi, arquitecte i consultor en Facility Management i gestió d'actius immobiliaris.

- Lluís Dalmau, Subdirector General de Patrimoni, Obres i Serveis del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.

Per part de l'escola acudiran els coordinadors de la Escola Sert per a poder resoldre dubtes administratius, de funcionament del centre i/o de matriculació.

Registra't per a confirmar la teva assistència a la presentació.

Facility Management, una aposta de futur

El de Facility Management és un postgrau consolidat dins del programa formatiu de l'Escola Sert. Un postgrau dirigit a professionals, tant de l'àmbit privat com del sector públic que vulguin ampliar els seus coneixements de Facility Management.

També està dirigit a estudiants dels últims anys de carrera que volen desenvolupar la seva carrera professional en el sector del Facility Management i en l'àmbit de la gestió d'edificis i serveis.

Més informació: Postgrau Facility Management.