Jornada W

Demarcació: Barcelona
Data d'inici: 5 Oct 2021
Horari: De 12:00 a 13:00

En aquesta Jornada tècnica en línia de Campus Professional, organitzada amb l'empresa VMZINC i amb el títol "VMZINC com a material de construcció" s'explicarà les qualitats de VMZINC, i els motius per escollir-lo.

El zinc és un material flexible i viu, que es presta fàcilment a la conformació i al plegat. Embolica harmoniosament les formes i les estructures d'una construcció.

Aquest noble material millora amb el pas dels anys gràcies a la seva pàtina natural, que li confereix una excel·lent durabilitat i un manteniment limitat.

VMZINC multiplica les qualitats i permet als arquitectes una gran llibertat i creativitat valorant els següents aspectes:

• Resistència
  • Mal·leabilitat
  • Adaptabilitat
  • Reciclatge

Inauguració i presentació

• Inaugura i modera la sessió, Alberto López, coordinador de l'Escola Sert - Col·legi d'Arquitectes de Catalunya - COAC
  • Presentació, Sebastià Albareda, Tècnic Comercial.

Qualitats de VMZINC, motius per triar:

• Resistència: VMZINC ofereix als edificis solucions de revestiment duradores, capaços de suportar la majoria dels climes de la planeta:
    • Impermeabilitat a partir de l'5% de pendent
    • Facilitat de gestió de les tensions de dilatació-contracció, de depressió als vents extrems, de sobrecàrregues climàtiques i de no propagació de foc.
  • Mal·leabilitat: Gràcies a la seva mal·leabilitat, s'adapta a les formes més originals, destaca la volumetria de l'edifici i es treballa fàcilment. Tant en la coberta com a la façana, VMZINC ofereix una gran llibertat de disseny:
    • El material s'adapta a tots els règims de pendent a partir de el 5% i fins a la vertical.
    • S'adapta a formes complexes que són difícils de realitzar amb altres materials.
  • Adaptabilitat:Els productes VMZINC s'adapten a tot tipus d'edificis i permeten una total llibertat d'expressió arquitectònica:
    • Acoblaments més o menys marcats i sense fixació aparent, que s'adapten a les formes més complexes.
    • Control de les tensions dimensionals per conformació in situ o no.
  • Reciclatge: El zinc és un metall que respecta el medi ambient i es beneficia d'un balanç energètic global favorable.
    El 100% dels productes de zinc laminat o conformat que arriben a la fi del seu cicle de vida són reciclables, i el 95% ho són realment.
Organitza