Evento ascensores

Demarcació: Barcelona
Data d'inici: 16 Nov 2021
Horari: De 18:30 a 20:30

En aquesta Jornada tècnica en línia de Campus Professional, organitzada amb l'empresa OTIS i amb el títol "L'ascensor reinventat." s'explicarà un ascensor que canviarà el futur.

OTIS Gen360. La solució digital de mobilitat vertical. Un producte que permet un disseny d'edificis amb coberta plana, evitant el sortints. Maximitzant l'eficiència del buit de l'ascensor.

Nascut en un món digital, aconseguint nivells inigualables de Seguretat, Fiabilitat i Experiència del viatger.

NOTA:

SESSIÓ HIBRIDA: Cal inscripció prèvia a través del formulari. En cas d'assistència presencial, també cal enviar un correu electrònic a info@escolasert.com.

Aforament limitat, per estricte ordre d’inscripció.

Programa de la jornada:

• Inaugura i modera la sessió, Alberto López, coordinador de l'Escola Sert - Col·legi d’Arquitectes de Catalunya - COAC
  • Presentació a càrrec de Vicente Ginés Méndez, Director d'Àrea Nord-est i Luis Miguel Alcázar Crespo, director Vendes Noves Instal·lacions i Projectes especials, de Zardoya Otis, S.A..
  • Contingut de la jornada:
  • 18:30 - 18: 45h. Benvinguda i introducció de la Companyia
  • 18:45 - 19: 40h. Gen360, l'ascensor reinventat
  • 19:40 - 19: 50h Torn de qüestions tècniques
  • 19:50 - 20: 45h Cocktail de cortesia (en compliment de la normativa vigent)
Organitza