Curso Gestión Financiera Escola Sert

Data d'inici: 6 Febr 2020
Horari: 17:00 – 19:00
Cost: 0 €

Aprèn a millorar la gestió financera d'un estudi d'arquitectura

Normalment, la comptabilitat d’una empresa o d'un estudi d'arquitectura queda reduïda a complir amb el pagament de taxes i tributs.

No obstant això, es possible analitzar els comptes d’una empresa per saber el nivell de rendibilitat assolit i com es pot millorar la seva productivitat. I sobre tot, poder tomar decisions òptimes per a organitzar-se millor.

Presentar els principals conceptes financers necessaris per a gestionar profitosament un estudi d'arquitectura:

• Mesurar i millorar la  rendibilitat d'un estudi d'arquitectura: ¿saps calcular el benefici final que et deixarà cada projecte? ¿I cóm es podria millorar?
  • Gestionar els costes d'un estudi d'arquitectura: ¿saps en quin moment deixa de ser rendible un projecte?
  • La subcontractació: ¿t’interessa subcontractar una feina o fer-la tu mateix?
  • Formes societàries: ¿t’interessa treballar com autònom o amb una societat?

Destinataris

Qualsevol emprenedor que necessiti gestionar la planificació i execució d'un estudi d'arquitectura.

Un cop hagi finalitzat la formació, els alumnes han de ser capaços de prendre consciència de la importància de:

• Analitzar la rendibilitat dels seus projectes.
  • Gestionar els costes d'un estudi d'arquitectura.
  • Analitzar la conveniència de subcontractar.
  • Triar la forma societària més adient.

Introducció als Càlculs Financers d’un Despatx d’Arquitectura.

•   Càlcul de la rendibilitat dels projectes.
  •   Gestió dels costes d'un estudi d'arquitectura.
  •   Avaluació de la subcontractació.
  •   Formes societàries.