Curso de Elevator Pitch para arquitectos Escola Sert COAC

Horari: 11:00 a 13:00h
Cost: Gratuito

Causa bona primera impressió en 90 segons amb un bon elevator pitch

El elevator pitch és un discurs de presentació ràpid que es fa de manera estratègica i la seva finalitat és transmetre una informació important sobre un projecte o sobre un mateix en un breu espai de temps.

En qualsevol moment pots necessitar tenir preparat un bon elevator pitch. Qualsevol situació pot convertir-se en una oportunitat per a entaular noves relacions professionals.

Vols aprendre a presentar el teu currículum en dos minuts de manera persuasiva? Vols expressar amb claritat què pots aportar a un projecte o empresa? Inscriu-te a la jornada sobre com preparar un elevator pitch que imparteix l'Escola Sert!

Jornada gratuïta per a col·legiats del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC) que estiguin inscrits a la Borsa de Treball i que estiguin en cerca activa d'ocupació. Hi haurà un component d'assessorament personalitzat.

Docent: Psicotec (Barcelona Activa)

Empresa Col·laboradora