(Imatge: COAC)

Formació

Subvencions de Fundae per a cursos d’arquitectura

Fundae dona anualment un mínim de 420 € en formació als treballadors assalariats dels despatxos d'arquitectura. T'expliquem quins són els passos.

Vols oferir formació als treballadors de la teva empresa? Ara Fundae, antiga Fundació Tripartita, concedeix subvencions per a la formació d’empleats. Els cursos de l’Escola Sert orientats als despatxos d’arquitectes es poden acollir a aquestes ajudes, unes bonificacions que oscil·len entre el 75% i el 85% del cost de la matrícula d’aquestes. Aquesta ajuda va en funció del tipus de programa i del nombre de treballadors.

Traduint tot això en xifres concretes, cada empresa comptarà amb un crèdit mínim de 420 € de forma anual. Aquesta quantitat es podrà invertir i destinar a la formació professional dels seus treballadors.

En concret, les ajudes de Fundae als cursos de l’Escola Sert funcionen d’aquesta manera: un cop bonificada la formació, l’import es descomptarà de la quota de la Seguretat Social de l’empresa del mes que finalitzi el programa triat.

Quins requisits ha de complir la teva empresa? A continuació et detallem les condicions necessàries si es vol accedir a aquestes ajudes de Fundae:

• Estar al corrent del pagament de les quotes a l’Agència Tributària i la Seguretat Social.
  • Tenir abonats els imports de la formació amb anterioritat a la realització de la bonificació.
  • Disposar de la documentació que justifica la formació durant un període de quatre anys.
  • Poder proporcionar la documentació i dades necessàries per a l’entitat organitzadora, davant la Fundació Estatal per a la Formació en l’Ocupació (Fundae)
  • L’alumne ha de disposar de contracte laboral amb l’empresa
  • Que el despatx o empresa comuniqui la tramitació de la subvenció 7 dies abans de l’inici de curs.
  • L’alumne ha d’assistir, com a mínim, al 75% de les sessions.

En aquest enllaç, t’expliquem en detall com bonificar els cursos de l’Escola Sert.