Actualitat
Entitat
Formació

Sessions Sert, formació gratuïta per a arquitectes col·legiats

(Foto: Escola Sert).

L'Escola Sert obre una línia de formació gratuïta per a arquitectes col·legiats

A l'escola d'arquitectura Josep Lluís Sert sabem l'important que és mantenir-se professionalment actualitzat.

Per aquest motiu, apostem per oferir una formació gratuïta per a arquitectes, contínua i de qualitat, mitjançant la posada en marxa de les Sessions Sert, basades en tres pilars:

• Temes innovadors.
  • Temàtiques que actualment són primordials per als arquitectes i que el Col·legi d'Arquitectes de Catalunya (COAC) vol potenciar.
  • Consultes que l'àrea de suport tècnic del COAC ha detectat que requereixen un suport formatiu.
sessions sert

Troba aquest distintiu dins de les nostres jornades programades.

Les Sessions Sert són jornades online de dues hores de duració que se celebren tots els dilluns de 17 h a 19 h. Es tracta de jornades gratuïtes i exclusives pels col·legiats, malgrat que en algunes ocasions s’ofereixen en obert.

Les temàtiques de les sessions responen a necessitats d’actualització, informació i formació de la professió. Abracen des de l’edificació fins a l'urbanisme, passant per la rehabilitació, el territori i la gestió del despatx. Amb elles, l’Escola busca potenciar el perfil professional i adaptar el sector a les possibles exigències futures.

Cada sessió és impartida per un professional expert en la temàtica, amb una àmplia trajectòria professional, fet que garanteix l’alta qualitat i interès de les trobades, al final de les quals s’obre un espai de debat per fer preguntes i comentaris.

Les Sessions Sert queden gravades i tots els col·legiats les poden recuperar a través del Campus Virtual de l’Escola Sert, juntament amb la presentació del ponent.

Si vols consultar les properes Sessions Sert, que es programen entre l’octubre i el mes de maig, consulta la nostra agenda i inscriu-t’hi!

I si no trobes allò que t’interessa, t’animen a fer-nos arribar els teus suggeriments a info@escolasert.com.