Entitat
Formació

Programa formatiu 2019-2020

Noves temàtiques i formats

Arrenca el curs 2019-2020 i l'Escola Sert presenta un nou programa formatiu amb nous continguts, temàtiques i formats. L'escola d'arquitectura Josep Lluís Sert amplia així la seva oferta formativa per a arquitectes i professionals del sector de la construcció i el disseny.

Des d'aquest mes de setembre i fins a l'Escola d'Estiu del mes de juliol, els arquitectes i altres professionals del sector poden formar-se en un ampli ventall de temàtiques i perfils amb l'objectiu de consolidar la seva carrera professional.

Particularitats del nou programa formatiu

D'entre les novetats destaca la primera edició del Màster en Direcció d'Empreses Immobiliàries Innovadores, acreditat per la UPC. Així mateix, el nou programa formatiu de l'Escola Sert advoca per potenciar els programes sobre Arquitectura i Salut (temàtica estratègica per al COAC) i sobre Territori i Urbanisme.

Aquest any també començaran les Sessions Sert, un nou format de jornades gratuïtes per a col·legiats i d'inscripció oberta per a arquitectes o professionals no col·legiats. L'escola també potenciarà el Campus d'Empreses, l'espai en el qual empreses i entitats del sector tenen l'oportunitat de relacionar-se amb alumnes i arquitectes a través de jornades tècniques.

Escola Sert

L'alta qualitat dels programes formatius i la dilatada experiència de l'equip docent són el segell de l'Escola Sert.

L'aprenentatge experiencial, els casos pràctics i les visites formen part del programa de l'escola. Un pla formatiu que inclou jornades tècniques amb empreses del sector, jornades temàtiques i cursos online i presencials per a fomentar la formació continuada.

Descarrega’t el Programa Formatiu 2019/20