(Imatge: GettyImages)

Nous ebooks exclusius per a subscriptors

Els subscriptors del newsletter de l'Escola Sert tenen accés des d'ara a ebooks exclusius elaborats pels docents.

Si ets subscriptor del newsletter de l'Escola Sert estàs d'enhorabona, perquè tens un nou avantatge de què gaudir.

Des d'ara tens accés a una nova col·lecció d'ebooks especialitzats, elaborats pel nostre professorat, que t'ajudaran a impulsar la teva carrera.

Amplia els teus coneixements, actualitza't amb les últimes tendències i dóna una empenta extra al teu despatx amb aquests nous ebooks exclusius i gratuïts.

El primer ebook disponible és Com aplicar la metodologia Agile en un estudi d'Arquitectura, realitzat conjuntament amb Elena Orteu. La informació és un extracte del curs Direcció estratègica Agile d'estudis d'arquitectura, impartit per l'Escola Sert sota la direcció d'Orteu.

La publicació ofereix les claus inicials per aprendre les eines de la gestió empresarial Agile i com fer una anàlisi i autoavaluació d'un estudi d'arquitectura.

L'objectiu és aprendre les eines de la gestió empresarial Agile, per a:

• Passar de taller d´arquitectura de signatura a empresa d´arquitectura amb imatge de marca.
  • Anar de l'arquitectura general a l'especialitzada
  • Deixar de ser reactiu i ser proactiu
  • Virar de l'enfocament a l'arquitecte cap a l'enfocament al client-usuari
  • Deixar la gestió subjectiva i implantar l'objectiva i mesurable
  • Transformar el treballador en col·laborador motivat

Portada ebook

Portada del primer ebook disponible per a subscriptors

La subscripció al nostre newsletter no només dóna accés a ebooks gratuïts com aquest, sinó també a les ofertes en cursos i a conèixer abans que ningú les activitats de l'Escola Sert.

Ja tens disponible aquest ebook sobre estratègia Agile