Formació

Programa formatiu 2020-2021

Arrenca el curs 2020-2021 a l'Escola Sert. Com sempre, tenim la millor oferta formativa per a arquitectes i professionals de sector de la construcció i del disseny. Aquest any comptem amb un màster, nou postgraus i 47 cursos. A més, també tenim la formació bonificada i a l'horitzó ja es dibuixa la nostra Escola d'Estiu.

Davant les circumstàncies excepcionals derivades de la Covid-19, ens hem preparat de cara a qualsevol circumstància que pugui sortir en aquest nou escenari que estem vivint des del mes de març.

El màster i els postgraus sumen 1.684 hores de formació en total. Com a novetats per al curs 2020-2021 destaquem el postgrau en Sostenibilitat i Arquitectura, dirigit per Albert Sagrera i Gerardo Wadel. També us recordem que aquest any encetem la segona edició del màster en Empreses Immobiliàries Innovadores (acreditat per la UPC), un dels més punters en el seu sector.

Aula Escola Sert

Smart cities i Sistemes d'informació geogràfica (SIG)

Pel que fa als cursos d'aquest any, destaquen novetats com el de Cap al disseny de carrers més habitables, una formació per a aquells arquitectes i altres professionals de sector interessats en el concepte de Smart cities. També estrenem edició d’Eines SIG per al plantejament urbanístic.

Finalment, no podeu oblidar la formació bonificada. Com sempre, les 16 Sessions Sert (impartides per totes les nostres seus arreu del territori) i les altres 9 que es poden seguir online. També realitzarem cinc cursos bonificats de competències transversals com aspectes legals per a autònoms, habilitats directives, de comunicació o iniciació a l'màrqueting per a aquells que treballen per compte propi.

Alumnes Escola Sert

Quan torni el bon temps, posarem en marxa l'Escola d'Estiu d'Escola Sert. Allà trobareu cursos intensius amb una metodologia de treball molt orientada a la pràctica, visites i activitats a l'exterior. Es programen temàtiques fresques i d'interessos en cursos dinàmics d'entre 16 i 24 hores per encarar l'època estival.

En aquest enllaç pots descarregar el quadre complet de l'oferta formativa de màster, postgraus i cursos d'Escola Sert. O també pots consultar tota la informació sobre les nostres formacions aquí.