Formació

Escola d'estiu 2019

Els 9 cursos que no et pots perdre sobre arquitectura i disseny!

Si s'apropa el bon temps, s'apropa l'Escola d'Estiu

L'estiu convida a ampliar coneixements i descobrir noves temàtiques i disciplines vinculades a l’arquitectura i el disseny.

Per això, com cada any, a l’Escola Sert hem preparat una selecció de 9 cursos intensius amb un 20% de descompte perquè us endinseu en les noves tendències, us apropeu als nous perfils professionals o complementeu la vostra formació en arquitectura i disseny.

Amb l’Escola d’Estiu de l'Escola Sert no amplien només les temàtiques de les formacions, sinó que també procurem que la metodologia de treball s’adeqüi a la d’un curs intensiu i d’estiu, potenciant la pràctica amb la incorporació de visites i activitats a l’exterior, per crear així un ambient més distès i relaxat.

escola d'estiu coac sert

Podreu repassar la història de Barcelona des d’un punt de vista urbanístic, millorar la presentació dels vostres projectes amb l’adquisició de nous coneixements sobre fotografia, o bé endinsar-vos en el món de les cobertes verdes o els materials saludables, entre moltes altres qüestions.

Tots els cursos sobre arquitectura i disseny compten amb un 20% de descompte sobre el preu inicial, aplicable a col·legiats i a no col·legiats.

Oferta de cursos sobre arquitectura i disseny

• Ajudes europees per a la rehabilitació energètica dels edificis.
  • Barcelona, una ciutat amb més de 2.000 anys d'història, urbanisme i projectes.
  • El verd als edificis: el verd a cobertes, murs i interior d'edificis.
  • Feng shui pràctic.
  • Formigó sense armadures.
  • Fotografia d'arquitectura.
  • Innovació tecnològi a aplicada a l'edificació.
  • Materials saludables.
  • Com potenciar idees brillans.