Actualitat
Formació

Enquesta: interessos de l’alumnat

El 2021 és un any de canvis i reptes, una oportunitat per formar-se. Per això, des de l'Escola Sert impulsem una enquesta per conèixer els interessos del nostre alumnat. Amb els resultats, configurarem una oferta formativa adaptada a les necessitats dels estudiants, tant pel que fa a les temàtiques d'interès, com al format dels cursos i la seva durada.

L'Escola Sert sempre està interessada a oferir una formació tan actualitzada com sigui possible i orientada al món professional. Així donem resposta a les necessitats del sector (una part important en la nostra missió). Volem complir amb aquest objectiu a través d'una enquesta per conèixer els interessos de l'alumnat. Així també configurarem una oferta formativa adaptada a les necessitats dels estudiants, tant pel que fa a les temàtiques d'interès, com al format dels cursos i la seva durada.

Amb aquest objectiu, et demanem que dediquis tres minuts a respondre el qüestionari, anònim i confidencial, i que el facis arribar a totes aquelles persones a qui els pot ser d'interès. L'enquesta estarà oberta fins al 12 de febrer.

Trobaràs l’enquesta en aquest enllaç.