Aquestes festes, regala Escola Sert

Ens hem acostumat a regalar experiències: hotels, spas, sopars… Per què no regalar formació? És el que et proposem des de l’Escola Sert. Obsequia un dels nostres cursos enviant un xec regal personalitzat i faràs el detallàs més original i pràctic de les festes.

Regala potenciar un perfil professional, regala formació a l'Escola Sert

“No tinc temps, no és el moment, ara no em va bé…” Quantes vegades has sentit aquesta excusa a algú proper sobre fer o no fer aquella formació que tant bé li aniria o que li interessa especialment?

Ara t’ho posem fàcil perquè l’ajudis: ja pots regalar un dels nostres cursos a la persona que vulguis.

Escull, entre una àmplia gamma de cursos i programes, el més adient per a la persona a qui vulguis enviar-li el xec regal de l’Escola Sert i l’ajudaràs a potenciar la seva trajectòria professional

La promesa de l'Escola Sert: innovació i experiència

La nostra oferta formativa està orientada cap al futur de la professió i la innovació. Com a escola professional del Col.legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya (COAC) estem al dia de les necessitats reals del sector, de les necessitats de la societat, ens avancem als futurs perfils professionals i estem oberts també a temàtiques afins i complementàries, com per exemple les ciències que conformen la Neuroarquitectura.

L’Escola Sert posa l'èmfasi en l'innovació i l'experiència pràctica. La nostra oferta de formació ofereix una diversitat d'oportunitats, des de les noves eines de digitalització fins als nous sistemes constructius.

El pla de formació de l'Escola Sert s'adapta a les exigències formatives específiques de diversos perfils professionals dins del sector arquitectònic. Les nostres ofertes de cursos, postgraus i màsters se centren en temàtiques que estan en sintonia amb les tendències del mercat i el desenvolupament continu del sector.

El nostre equip docent té una reconeguda trajectòria professional i està profundament connectat amb la pràctica de l'arquitectura en el seu sentit més ampli.

Ajuda a desenvolupar habilitats especialitzades

Cada curs a l'Escola Sert està dissenyat per aprofundir en àrees específiques de l'arquitectura. Ja sigui disseny sostenible, planificació urbana o tecnologies avançades, oferim les eines necessàries per destacar en el teu camp d'interès.

Un regal per connectar amb professionals del sector

A l'Escola Sert hi trobarà un espai de relació amb empreses, a través de jornades i activitats com les reconegudes Sessions Sert. Aquests esdeveniments professionals generen no solament oportunitats de networking, sinó que també donen a conèixer de primera mà la situació del mercat i els interessos dels estudiants.

Tant si la persona que rebrà el regal vol actualitzar o ampliar els seus coneixements i competències transversals o especialitzar-se en algun sector en concret, a l’Escola Sert hi trobarà la formació que necessita.

Pots triar entre una àmplia selecció de temàtiques, com ara edificació i rehabilitació, territori i urbanisme, gestió i direcció, programari o ocupació.

Que comenci el viatge

Aprofita aquesta oportunitat per regalar més que un simple curs: regala l'oportunitat de transformació professional amb la passió per l'arquitectura com a guia.

Fes un regal que perdura: formació.

Contacta'ns

Omple el formulari i ens posarem en contacte amb tu per ajudar-te a tenir el millor i més pràctic regal aquestes festes.

Abans d'enviar la sol·licitud ha de llegir la informació bàsica sobre protecció de dades.